SPK

"När dom är på kista galleria, tror ni dom kommer ge kramar osv o sånt eller ba stå på scen?"


Ja, det tror JAG. Det brukar de göra och de kommer ju även att hålla en konsert.
Btw, många har skrivit NI  till mig, det är bara jag (en person) som bloggar, haha =:) Och jag har bara den här bloggen ( så att ni vet)
eftersom det har blivit missförstånd ibland.
Fråga gärna i frågelådan - till höger i menyn - nästa gång . och glöm inte att om ni skriver eran mail eller bloggadress så kan jag svara på det sättet också !

xx

Postat av: Anonym

Ska du gå på konserten & kista?:)

Isfl hur tar du dig ifrån kista till konserten,det är ju flera mil:(

2011-08-17 @ 13:35:08
Postat av: Hanna§

Okej, skitbra ;)

2011-08-17 @ 13:37:37
URL: http://jedwardgrimesswe.blogg.se/
Postat av: Lowa

Hur länge är dom i big brother huset?

2011-08-17 @ 14:07:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: