JAG LEVER

Hej alla ! Jag börjar uppdatera imon, det lovar jag er !
Har haft många läxor och sånt, och nu när man har  betyg vill man ju såklart få det högsta !
Så därför har jag lagt ner mer tid på läxor och bloggen har fått lida, xD
Men kul att så många checkar bloggen ändå ! Och har väldigt mycket att uppdatera om .
Dessutom min design.. det blev det inget av .
Designern slutade att höra av sig, då hon inte var så aktiv på datorn..
så ..
Ah, får se hur jag gör med det .


Som sagt, tomorrow, (på kvällen tror jag) uppdaterar jag.. det är bara jag som 'driver' bloggen, 
många tror att det finns flera, men det gör det inte ..

Kanske ska leta reda på någon som kan gästblogga ..  


 Iaf ..

JEDHUUUGGSSSS till alla fina läsare ! xxxx

HA DET BRA !





Postat av: daphna

Jag kan absolut hjälpa till om du behöver hjälp :)

2011-09-25 @ 11:06:29
URL: http://daphna.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Gosh, tjejen ovanför är värkligen duktig, men om fallet är så att du behöver ännu en till så finns jag också! ;)

2011-09-25 @ 20:47:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: