Svar på kommentar !

KommentarTid 
Sofia ;D om 2 NYA LÅTAR:
Jag har några frågorr...
1. Jag ska på jedward konserten på Lördag!! :D happy! Men saken är dne att jag aldrig varit på konsert förut.. Jag beställde ståplatser, vart ska jag in då? bOrde jag stå och köa låångt i förväg? Har du några andra tips till mej? :)
2. Jag vill hämskt gärna vara i kista på deras uppträdande och signering, men då kommer jag ju inte få så jätte bra platser, det är klcokan 15! Cad tycker du jag borde göra?
Tack på förhand :)

Hej ! Om du vill ha bra platser bör du komma någon/några timmar innan konserten börjar.
 Vart du ska in, får du se i Fryshuset =;)
för det beror på vilket ställe du är på , och jag har aldrig varit i Fryshuset.
Själv har jag bara varit på en 'riktigt' konsert en gång, så har inga 'bra' tips jag kan ge dig , tyvärr :(
men fråga några kompisar eller din familj, hela grejen löser sig säkert !
2.) Jag tror faktiskt att du hinner ! men om inte så är det inte hela världen, de kommer tbaks till SVerige, hehe ;)

Vet att detta är förssent och att det säkert inte hjälpte mycket, haha .
men bättre sent än aldrig? ^^


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: