Slutar att blogga ..?

Rubriken säger pretty much it. Eller inte direkt.
Vet inte om jag ska sluta blogga, känner att jag inte har ork och så .. Det är ganska mycket 'sitta vid datorn'
hela tiden och det blir väldigt mycket - eftersom jag själv bloggar. Haha, vet att många andra också bloggar själva men iaf..
Jag har besökare, followers osv. . det är inte det..  Har typ tappat lusten eller något, känns som att bloggen är jättetråkigt etc. (Vilka tkr som jag.. )?
Det kanske bara är för stunden, don't know yet.
Aja, får väl se imon.. 

KRAM ♥


Postat av: carro

Nej! Slluta inte blogga helt iaf! Sluta tänk på läsarna, blogga när DU har lust. Då blir det roligare :)

2011-08-06 @ 21:26:21
URL: http://yomacaflobow.blogg.se/
Postat av: fanny

Nej sluta inte blogga!:O<3

Btw, tack så hemskt mkt för svaret uppskattas mkt och kommer hålla utkik efter kista uppdatering härå^^



Kram! <3

Postat av: Effis

Du gör självklart som du vill, men jag kommer bli ledsen om du slutar blogga. Men om du inte orkar så behöver du ofc inte, tänk på dig själv före oss läsare. Men tror att alla skulle bli glada om du fortsatte.

KRAM

2011-08-06 @ 21:40:55
Postat av: fanny

haha jag igenxD



Men du äre gratis i Kista?:))<3



Kram

Postat av: fanny

Okej tack så mycket, men det kommer säkert ut också=:)

Postat av: Alice

Nej, sluta inte blogga! Jag älskar din blogg! Läser den varje dag, men du måste ju få göra som du vill.

2011-08-06 @ 22:32:23
Postat av: Mathilda

Nej , sluta inte blogga!

Älskar din blogg läser den flera gånger om dagen <3



Jag tycker också att bloggen är lite jobbig ibland att man känner sig tvungen att blogga typ 8 inlägg om dagen men det roliga för mig överväger , jag älskar Jedward och sakerna jag lägger upp är saker jag själv precis sett <3



btw , skall du till Kista? Jag vill men får inte det är liksom för långt borta -.-



KRAM<3 du gör som DU själv vill , men du har många lojala läsare som vill att du fortsätter , bloggen har sina motgongar och fördelar <3 KRAM (igen)<33 hihi<3

2011-08-06 @ 22:39:06
URL: http://pinkwcottonwcandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland kan de bli för mycket med två bloggar igång sammtidigt. Det är lungt. Du kommer ju fortfarande gilla Jedward och allt ;).

2011-08-06 @ 22:44:59
URL: http://-
Postat av: Elefantskor

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! JAG LÄSER BLOGGEN VARJE DAG SLUTA INTE SNYFT :'( älskar bloggen<3

2011-08-06 @ 23:51:53
Postat av: Siri

:'o Neej! Eller du gör såklart som du vill! Kan förstå att man känner sig typ tvungen att blogga, och det ska du såklart inte känna dig! Du kan ju göra så att du bloggar när du har lust, och inte känna dig tvungen att blogga varje dag! <3

2011-08-07 @ 00:34:14
Postat av: JedwardGrimess

Hej. Jag tycker att du gör som du vill ! Man ska inte vara tvingad att ha två bloggar.

2011-08-07 @ 10:18:15
URL: http://jedwardgrimess.blogg.se/
Postat av: Jassa

Neeeej! Sluta inte blogga helt :'( Tycker att det här är en super bra blogg!,fast du får ju välja m du vill fortsätta eller inte :)

2011-08-07 @ 11:09:00
Postat av: Nina

Nej sluta inte blogga! Jag älskar din blogg!

2011-08-07 @ 11:21:54
Postat av: jossan

Det är upp till dig om du slutar blogga, men måste bara skriva att dethär är den finaste Jedward-bloggen i världen<3

2011-08-07 @ 12:07:52
Postat av: vira <3

nej sluta inte blogga!

detta är den ända blogg jag följer!

snälla <3 <3 <3

2011-08-07 @ 20:28:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: