HATA BLOGG.SE

Som ni märkt hade jag inte uppdaterat på hela dagen igår, har haft fullt upp så hade inte tid till bloggning. ^^
Men även om jag hade , skulle inläggen nog inte kommit upp, har publicerat flera inlägg idag, men de kommer inte upp! Snacka om segt .. -.-'    Det känns som att bara mitt konto krånglar .. Men ni får stå ut, och ni kan alltid fråga något i BLOGRESPONSELÅDAN när jag inte uppdaterar .. (har blogresponse i mobilen så jag svarar på frågor snabbare än jag gör inlägg, lite komplicated men iaf) .. haha, ska sluta gnälla och så nu, och ska uppdatera med saker om Jedward, men ni får stå ut, om inläggen inte publiceras.. Ha det bra ! PEACE OUT !

Postat av: Siri

Har en kompis med en blogg som säger att det är jätte trögt, så det är inte bara ditt! ;)

2011-07-03 @ 21:24:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: