Hej!

Vet att bloggen har samst uppdatering, men jag ar i en annan stad och har inte min egna laptop med mig..
Vet inte nar det blir bra uppdatering igen , kan inte lova nagot, men det ar sjukt kul att manga fortfarande bes;ker bloggen! ☺☺

Blir kanske ngt inlagg idag och sant, men nar jag ar @back on track pa riktigt sa blir det manga fler.. ! Ar utomlands sa har latit mig uppdateras av tidningarna och tro mig , de skriver ganska mycket om JEDWARD . ☺

*kroatiska tidningar b.la*
Ska val fors;ka oversatta det at er nar jag kommer hem , vilket blir nagon gang  den har veckan ~
Intervjuer och sant ni vet ☺


Bloggar mer snart , KRAM PA ER ALLA OCH HA EN JATTEBRA DAG ! ♥





Postat av: Me

Du gör ett awesome jobb med din blogg, den är verkligen Jepic och super bra. Försöker läsa den varje dag. :D

2011-07-26 @ 13:01:11
Postat av: Siri

Det gör absolut inget att du inte uppdaterar, alla ska få ta semester! :) <3

2011-07-26 @ 21:10:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: