Ett stort SPK inlägg !

hej, tack för en bra blogg. jag undrar ifall du vet vilket hotell dom ska bo på i skåne? och vart får du alla fina bilder och all fakta ifrån? :)

Hej, jag vet tyvärr inte vilket hotell de bor på , det brukar inte vara offentligt?
Jag googlar en massa, men en stor källa är
http://jedwardgenius.com

ngkjdfnglk lnsd fr jhö omg omg omg.
tänk om det är sant att dom kommer :o då dör jag,fast endå inte xD det hade varit synd. Men hade typ 'hola guys,your freakin awesome'. haha.
Fast endå, dom är ofta innte online,så tror dom hade skrivit på sin twitter något som ''we comming to sweden i july!!!! !!!'' hm.... fundersam o.o
vart har du fått reda påt? :) dom har ju inte sagt det själv direkt

Bara för att jag är snäll så har jag sms:at 118 800 ... ^^ 




Var fick du reda på att dom kommer till Gröna Lund? =: ) <3


Ska de till Sverige? :O Hur vet du det? :)


Tror att jag har svarat bra nu .. ?

sen så har jag hittat på andra sidor och sånt, att de ska till SVerige, varför de inte har twittrat vet jag inte .. ?


PEACE OUT !

Postat av: aNONYM

dom har twitter

2011-06-16 @ 23:33:54
Postat av: Emina

DEM HAR VARIT I GÖTEBORG! VID ERIKSBERG, OMG <3

2011-06-26 @ 22:44:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: