P.S

Deras nya album kommer ju som sagt ut den 16:e juli, men Bad Behaviour singeln kommer ut den 1:a juli !
ÅH, LÄNGTAR SÅ .. ! ♥




mer om Malmö också, eftersom jag fick frågor :
• Killarna kommer att medverka i programmet "Sommarlov" den 24 Juni, alltså midsommarafton.
• Programmet sänds vid hamnen som kallas dockan, det ligger ca 10 minuter gång från Malmös centralstation (i närheten av SVT: huset).
• Vill man vara säker på att få en sittplats så bör man vara där en stund innan.
• Sändningen börjar klockan 09.00
• De kommer att uppträda med "Lipstick"
• De kommer att medverka under hela sändningen, säkert intervju då också.
• Efter showen kommer det antagligen att finnas tid om man vill träffa dom, ta bilder och få autograf.
Som sagt är John och Edward väldigt medvetna om att alla fans ska gå därifrån nöjda och glada!

Hoppas det svarar på alla era frågor, om inte så är det bara att kontakta mig! :) på mejl eller twitter! Ses i Malmö!

OBS! hade varit kul att veta hur många som har tänkt att de ska åka dit också!

Källa

Postat av: Rosie

jag ska klart åka dit ! , om jag får av mina föräldrar ... haha xd

2011-06-18 @ 17:03:29
URL: http://kidforever.devote.se
Postat av: Siri

Jag vill jätte gärna! Men jag vet inte om jag får på så kort varsel för mina päron... ):

Ska du dit? :)

2011-06-18 @ 17:08:40
Postat av: Lovisa

jag ska dit! även om jag ska behöva övernatta :P ;) haha

2011-06-19 @ 16:26:32
Postat av: Lovisa

jag ska dit! även om jag ska behöva övernatta för att få en plats :P ;)

2011-06-19 @ 16:27:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: