Interviewer: Where Do you See Yourself In 15 Years From Now?



John: Well, I'm seeing myself older..

Postat av: Jennifer

haha<3

2011-05-27 @ 14:05:27
Postat av: Tilda

Hej, jag har också en blogg om Jedward. "www.pinkwcottonwcandy.blogg.se". Kan du ge mig lite tips jag kan tillexempel inte svara på kommentarer, vet inte hur man gör :o.



Har några frågor också!



Vad heter du?

Hur gammal är du?

Var bor du?



Det finns typ inga Jedwards fans där jag bor så om du bor nära kanske vi skulle kunna bli vänner. Det är tråkigt att inte alla fattar Jedwards sköna charm.



Själv heter jag Mathilda är 13 snart 14 år och bor i västragötaland. Skriver vart exakt sen. Villl inte att alla skall kunna läsa. :)



//Tilda :)<3

2011-05-30 @ 11:44:43
URL: http://pinkwcottonwcandy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: