THE ANSWERS ♥

Hej ! Här är alla svaren. Det blev lite dumt det här med frågestund, FAILeftersom jag alltid svarar på kommentarer ändå, haha. Så det tänkte jag faktiskt inte på, ni kan ju alltid fråga och jag kommer alltid svara , så..
Iaf:

hej hej hur kan man veta var dom är hella tiden ? !:D
Det kan man nog inte hela tiden, men kolla deras twitter ,för där uppdaterar de var de brukar  vara eller vad som har hänt. :)
För att de kommer från Irland och bor i Irland. :)
1.) Hur långa är de ?
John är 178 cm lång och Edward 179 cm.

2.Har du träffat dom någon gång?
Nej, det har jag inte, men skulle jättegärna vilja !! ♥

3.Vet du när dom ska till Sverige?(Om dom kommer)
Det finns inte riktigt ett exakt datum.. men de kommer förmodligen detta året !

4.Var 'Under pressure ice ice baby' En singel eller en skiva? :o
En singel. Dock har inte de skrivit den, utan Queen. De har bara 'mashat' upp den.
5.Om du ser dom i en intervju tex, känner du igen direkt vem som är vem?
Kanskee.. fick lite tips av en läsare hur man känner igen de bättre:
John:
-Ärr på vänster sida av näsan( höger för oss när vi kollar på bilder)
-Hål i öronen
- Sneda framtänder

Edward:
- Ett ärr på vänster sida av läppen(höger på bilder)
- Raka fram tänder

Sen är deras öron olika också. Johns är lite mer spetsiga och Edward har mer runda.

6.Vad skulle du göra om du såg dom gående förbi dej?;DD (Omg om dom gjorde det! xD)
OMG ! Jag skulle väl antagligen svimma eller skrika jättemycket.. ! och efter det skulle jag nog fråga om en autograf och om de skulle vilja ställa upp på en bild ;) ♥
7. Hur gammal är du? :)
Jag är en 14-årig tjej. :)

1.Var får du tag på alla bilder och videos på sötisarna? :o (Kom på frågan när jag såg bilderna här ovanför när han/dom sover<3333)
Lite olika källor, det handlar mest om att googla och leta på olika sidor, men några källor är :
Jedwards twitter:
http://twitter.com/#!/planetjedward
Den officiella hemsidan:
http://www.planetjedward.net/
och videorna letar jag upp på deras kanal:
http://www.youtube.com/user/JEDWARDTV



Det var några av källorna, som sagt så är det bara att leta på nätet. ! :) (eller gå in på min blogg :D)
2.När 'upptäckte' du dom?
En dag före Eurovision Song Contest :)

3.Hur många låtar har dom gjort igentligen? Alltså låtar, inte typ covers eller så! :)
åh, är ledsen , men kunde inte svara på den här frågatn, men om jag hittar ett svar senare, så lägger jag upp det.
1. Vem tycker du är snyggast? (hahah)
Båda, hahha ♥
2. Hur gamla är de?
De är 19 år
3. Vad är de mer kända för än eurovision?
De har varit med i X-Factor.


hejhej jag tycker båda är jätte bra jag har en fråga hur vet du så mycket o jedward ? kram :D !
Hej Hej ! Jo, jag kollar runt på olika sidor ganska mycket och så..  hehe :) KRAAM ♥

Bor John och Edward tillsammans?
Ja, det gör de, i Dublin :)

Postat av: All the music

sv; tack så mycket! det blir jag glad av att höra! Jag tycker att den är jättefin men (förlåt!!!!) jag tycker att hjärtanen ser lite ut som man gjort dem i paint. Det bryr jag mig verkligen inte om, men eftersom du ville att jag skulle vara ärlig så är jag det :)

Kram / Julia

2011-05-19 @ 16:00:43
URL: http://allthemusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

En annan sak man kan se skollnad på är tjockleken på läpparna. John har tjockare överläåå än edward ;)

2011-05-25 @ 22:11:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: