Jedward airport



Okej så nu fick jag äntligen tag i en dator och har mycket ny infomtion! Först vill jag bara säga tack till alla som hjälpte mig med allt fotande, ni är bäst, sen vill jag säga tack till alla som har skrivit och kommer skriva i fanboken! 

Ja, så den 23/1 ungefär vid 7 tiden kom planet med jedward, folk (även jag) hade väntat hela dan och till slut vart det ungefär 70 pers som var där på flygplatsen. Och som vanligt tog jedward sin tid med alla fans, de köpte även glass till oss. 

 


Postat av: Hanna

hejsan!

vet du hur länge John & Edward stannar i Sverige? Om de åker hem ifrån Örebro imorgonkväll eller på morgonen? :(

2012-01-27 @ 15:18:52
URL: http://fransson.myshowroom.se/
Postat av: Anonym

naaw, vad gulligt att köpa glass rill alla :)

2012-01-27 @ 20:45:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: