Kommentarer

Hejsan! (Vanja här)
Bläddrade igenom massor med kommentarer och det finns väldigt många frågor ...
som JAG inte har svarat på. (Vet inte om Julia svarar på kommentarer xD)
I vilket fall som helst, om det är något ni verkligen undrar eller om ni t.ex. vill att vi sprider någon sida eller liknande..
KOMMENTERA HÄR NEDAN!!!
Jag brukar oftast inte titta på kommentarerna för att jag inte bloggar, men ibland får jag frågor på min mail, brukar kolla min mail då och då, så om ni inte får svar på bloggen så kan ni ju maila mig. ([email protected])

Jag har nog sagt detta tidigare, men ifall ni vill fråga något så är det lättast i frågelådan till vänster i menyn. Annars så råkar vi bloggare missa väldigt många kommentarer och vi vill ju såklart inte att ni blir missnöjda eller förtvivlade ifall vi inte svarar .. Alltså, FRÅGELÅDA eller MAIL så får ni säkert ett svar !

Det var det, haha. Btw, så ska jag lägga in lite bilder, som någon sade, det finns väldigt lite av det.
GLÖM INTE NU att kommentera här i detta inlägget !

XOXO

Postat av: Mathilda

Vanja det är Mathilda :D



kan vi utbyta länkning med våra bloggar igen :D??

2012-01-04 @ 13:48:30
URL: http://pinkwcottonwcandy.blogg.se/
Postat av: amanda

I love you Jedward:) so much. You rock my world3>

2012-03-11 @ 11:38:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: