Nu är det dags!

Japp om bara TVÅ dagar har jedward sin första speling i Sverige i Göteborg, jag kommer vara på plats och alla som vill kommer få chansen att skriva i boken till Jedward, sen så får ni gärna säga hej hehe jag lovar jag bits inte! Skriv gärna om ni vill träffas kommer vara i alla städer och även alla konserts så umgås har jag tid för! Kommer dock ha svårt att uppdatera bloggen nu och fram till näst nästa vecka men jag kommer vara aktiv på twitter och även facebook som om ni har frågor eller vet något kan ni ju kontakta mig där :)

Men som sagt skulle jätte gärna att som många som möljigt skriver i fanboken och vill gärna träffa alla er!

skriv till mig på twitter här!

@JEDMAZING

Have an awesome time nu alla jedheads och hör gärna av er!


Postat av: Moa Grimes ♥

Kul att du också ska gå! Jag ska gå i Örebro =:)



Om du vill, skulle du kunna skriva/twittra om min fanbook? Skulle vara jättesnällt! All info hittar du här: http://johnandedwardgrimes.blogg.se/2012/january/fanbook.html#comment

Du kanske också vill vara med i den! :D



Kram ♥

2012-01-22 @ 17:01:48
URL: http://momoos.blogg.se/
Postat av: nicole

jag ska till se dom i örebro så det skulle vara kul att träffas där :D

2012-01-23 @ 19:29:28
Postat av: Nina

hej! =:D Vilket hotell ska Jedward bo på i Örebro,JÄTTE TACKSAM FÖR SVAR! =:D

2012-01-24 @ 17:32:11
URL: http://ninanella.blogg.se/
Postat av: Eira

Jag kommer att vara i Linköping :) Jag vill jätte gärna skriva i boken! :D See you there!

2012-01-24 @ 22:28:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: