JEDWARD TV SHOW

Ja, när jedward var i sverige kom det ut att när de spelade in en tvshow också. (Fredagskväll med Malin på kanal 1) Det handlar helt enkelt om en heldag med jedward. De fick själva bestämma vad de ville göra och då blev det bada på taket, umgås med lite fans osv. Programmet kommer sändas i mars!


Postat av: Anna Nilsson

Ahhh vad kul du får skriva när det kommer på tv :) <3

2012-01-30 @ 20:40:16
URL: http://annaanilsson.devote.se
Postat av: Jessie

Sjukt fin blogg du har!

har en tävling på min blogg, skulle vara otroligt kul om du va med i den!

Kram :)

2012-02-02 @ 15:19:27
URL: http://jessiepohl.devote.se
Postat av: Matilda

Hej, fin jed-blogg du har! Bra det du skriver med, men du, jag har en tävling på min blogg, kolla gärna in den! :D



Jedhugs!

2012-02-02 @ 16:14:08
URL: http://crazyjedheads.blogg.se/
Postat av: JedicatedSwe

Fråga gärna något



http://jedicatedswe.blogg.se/2012/february/dagens-fraga.html

2012-02-05 @ 15:02:38
URL: http://jedicatedswe.blogg.se/
Postat av: Nina

Vart kan man höra Jedwards låt som de har i ESC !?!?!

2012-02-09 @ 17:11:21
URL: http://ninanella.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejhej! Jag undrar om du kanske skulle kunna hjälpa mig med en liten sak... Jo det är såhär, jag är ett stort Jedward fan och John och Edward betyder så mycket för mig, älskar dem mer än mycket mycket mycket annat :) MEN jag har fortfarande inte träffat dem... Det här gör mig jätteledsen eftersom jag älskar dem så otroligt mycket, det känns som om jag redan känner dem med de har ingen aning om vem jag är. Har frågat alla vänner och familjen om de vill förja med och träffa killarna men ingen känner sig direkt sugen. Dessutom känner jag att det skulle vara roligare att träffa dem med någon som faktisk är ett fan annars blir det inte riktigt samma sak, om du förstår..? Ett annat själ varför jag inte träffat dem är för att jag vill gärna kunna träffa dem varje gång de kommer hit och inte bara när de kommer till Stockholm. I Stockholm (där jag bor) kan jag ju åka och träffa dem själv, självklart, men när man ska åka runt i Sverige med 1 dagars mellanrum mellan varje stad kan jag nog inte det. Jag menar, vart sover man? äter man? Jag vill vara ett fan som träffar dem och följer med John och Edward överallt och lär känna dem och så, kan jag inte vara det så struntar jag hellre i det. Haha, så sjukt osmart men det är så jag funkar :)



Ja, ialf så undrar jag om du kanske kan lägga upp det här kommentaren i bloggen..? eller kanske bara berätta lite? Bara så att folk ser... Kanske finns det fler som har det som jag eller kanske finns det nån som kan tänka sig att jag hänger på dem där de ska åka och träffa dem.. Det skulle verkligen betuda jättemycket för mig <3 Känner mig otroligt desperat just nu, känner mig som värsta peddot! Jag är inget peddo! Jag visste bara inte vad jag skulle göra... Tänkte att allt är värt ett försök! :)



Jag heter Hanna förresten, är 15 år, snäll haha!

Man kan mejla mig på: [email protected]

Och min nya twitter är: @hannaoffficial



Förväntar mig inte så mycket men är det så att nån vill "erbjuda" sig så måste vi ju såkklart prata i telefon och sånt innan vi träffas för att allt ska kännas säkert ;)



Förlåt för den här röriga och långa kommentaren!

Kram!!



Superbra blogg också, du är jätteduktig! <3

2012-02-09 @ 20:24:36
Postat av: Anonym

What's your number?

2012-02-10 @ 14:37:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: