@MinMail-inkorg

"här är bara en liten sak från grönan (backstadge)
 
En person jag känner jobbade med Jedward och hon sa  att den enda gången dom hade stått still var när dom stirrade på en stor fläkt!
 
 
haha den e lite kort!"


hahahha =:)
Kul att du delade med dig !

Btw, så svarar jag bara på frågor i Blogresponse-lådan ! Tycker det blir bäst så ! '

Och jag ska få en ny domän, btw !
det kommer att bli jedwardrules.com om några dagar =;)

så ny design blir det inte på den här blogg.se -bloggen
Men kanske kommer att ha headern som http://jedwardgrimesswe.blogg.se gjorde åt mig, tack Hanna, för att du gjorde den !
fast isf får jag ändra texten jedwardrules.blogg.se

Visst är den söt? =:)



xoxo

Postat av: Alice

Verkligen jätte söt! :D

2011-08-17 @ 21:46:56
Postat av: Me

Den var ju jätte söt, men alltså ska du sluta blogga här på Jedwardrules.blogg.se då? :o

2011-08-17 @ 21:48:53
Postat av: Hanna§

Så lite så ;)

2011-08-17 @ 23:52:26
URL: http://jedwardgrimesswe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: