Är avis på alla er läsare som ska till Malmö ..

själv åker jag utomlands dagen efter så jag hinner inte..
De kommer om en vecka, dock stannar de inte i en vecka (spk)

och fick en fråga om fanmailadress, till Jedward då va?
:)
KRAM ♥


Postat av: rosie

ÅHH , innan var det inte säkert om jag fick dit , men nuuuuuuuuuu så sa min kompis att , hon , jag och hennes mamma skulle till malmö tillsammans , OMG , jag bara "nästan" dog , HAHAHAHAH , ska bli sjukt kul ! , när jag har varit där och kommer hem så kan jag skicka bilder till dig om du vill !! :D

2011-06-18 @ 20:32:25
URL: http://kidforever.devote.se
Postat av: Jenny

Fanmail till jedward då ^^

2011-06-18 @ 21:09:02
Postat av: Jenny

Åh rosie fy f*sen va UNDERBART!!!! <3<3 själv åker jag utomlands den 22 D': o kommer hem den 12 tre dar efter sommarkrysset D': hur mycket hjärtekrossad och totalförstörd? SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR hjärtekrossad o totalförstörd ;((<3

2011-06-18 @ 21:11:36
Postat av: Anonym

hej, tack för värdens underbaraste blogg:) jag undrar vilken dag är dom i Malmö och vart? för jag skickade ett sms till 11880 och då svarade dom att dom inte hade ett inplanerat besök dit? tacksam för svar:)

2011-06-20 @ 10:58:06
Postat av: Anonym

hej, tack för en väldigt bra blogg. Jag bara älskar Jedward och blir jätteglad om jag kan träffa dom, så därför undrar jag ifall det är sant att dom kommer till Malmö och vart i isånnafall? för jag sms:ade 118800 och frågade om dom skulle dit då dom svarade att dom inte hade något inplanerat besök dit? tacksam för svar:)

2011-06-20 @ 11:01:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: