En Jedward intervju - =:)

Tidningen Rik i Tyskland intervjuade Jedward, såhär såg det ut :

Såhär beskriver de Jedward; som galna robotar som ätit för mycket Haribo





Rik: När bestämde ni er för att bli popstjärnor?

E: När vi var 14 eller 15 år.

J: Vi lyssnade på en hel del pop och rock, olika sorters musik, Backstreet Boys, Britney Spears, N'Sync. Vi gick till X-Factor Casting under 2009 och sjung "Ice Ice Baby" av Vanilla Ice. Det var fullt av skrikande tjejer där, det var galet.

E: Simon Cowell sa att han tyckte att vi var hemska, men han är ett hemligt fan av oss.

J: Vi är bästa vänner, han är helt cool. Han önskade oss också den bästa lyckan till Eurovision Song Contest.




Rik:På era föreställningar i "The X-Factor" har ni sjungt många låtar som var från 80-talet.Ni var inte ens födda då, vad förknippar er med den tiden?

J: En bra låt är en bra låt, det spelar ingen roll när den kom ut.

E: Det finns nya låtar på våra album.

J: många häftiga låtar.




Rik: Storbritannien gav er 12 poäng i Eurovision Song Contest. Hur var den känslan?

E: Jag tyckte att det var riktigt coolt. Vi har många fans i England, Wales, Skottland ...

J: Så många fans. När vi har konserter där, så finns det hundratals flickor som campar utanför vårt hotell och de blir galna när de ser oss. Vi säger alltid hej, kramar dem, ger dem autografer och chillar med dem.




Rik: Ni har även haft en del spelningar på gay-klubbar. I Brighton och på legendariska G.A.Y. klubb i London, hur är de homosexuella fansen?

J: Vår spelning på G.A.Y. var galen, publiken flippade ut, blev högre och högre. De skrek alltid: Åh, ännu en sång, en till sång. Så vi gav dem ett extranummer. Gay fans är mycket lojala och engagerade.

E: När jag hade gjort en läpp-piercing, hade många fans också gjort en läpp-piercing. Jag skulle vilja ha en piercing på mitt högra ögonbryn. Jag slår vad att många fans också skulle kopiera det. Men min mamma sa att det skulle bli ett ärr när det är urvuxen, så jag fick inte genomborra.




Moderatorn "Stefan Raab", talade efter ESC mycket om att möta er på hans show "TV Total", och frågade förutom om båda tvillingarna var gay...

E: (rynkar pannan) Nej, (ser på John) ...

J: Vi är bästa vänner.

E: Ja, vi gör allt tillsammans.

J: Jag gillar Stefan Raab, han är väldigt cool.

Rik: Det var inte svaret på min fråga ..

E: (ler självbelåtet) Vi tycker om flickor, och som alltid var så.

J: Men homosexuella är coola.




Rik: Pressen talade om Edward som har en crush på Lena och att han vill flytta till Tyskland för att vara nära henne. De pratade om något om en romans. Vad är sant i denna berättelse?

E: Vi gillar henne, men jag har aldrig sagt något sånt. Jag sa bara att hon lämnat läppstift på vårt ansikte. Pressen överdrev det då. Jag öppnade tidningen och läste: Vad i helvete?!

J: Vi gillar Britney Spears.




Rik: På er Youtube-kanal visar ni oss en privat sida av er. John visar oss en dynamisk prestanda i Katy Perrys sång ET i badkaret. Varför gör du det där?

J: (skratt) Vi gör många videor. Den här är inspelad på hotell. Runt midnatt tog vi ett bad med mycket skum, så jag fick - jag vet texterna utantill. Vi gör alla dessa videor för våra fans, så de kan se vad vi gör. Det finns även några videoklipp från vår resa till Tyskland.




Rik: När ni umgås med varandra - går ni inte på varandras nerver ibland?

J: Vi är bästa vänner. Det är coolt att vi gillar varandra. När jag gör ett misstag på scenen, täcker Edward alltid upp för mig.

E: John har mig. Jag har John. Det är därför vi känner oss så säkra på scenen.

J: Vi hade en föreställning på officiellt besök i Irland för Barack Obama. Han sade att vårt hår är cool. Och Michelle bjöd in oss till Vita Huset.


Glöm inte att skriva ert namn här i en kommentar ! (om ni inte har gjort det):
http://jedwardrules.blogg.se/2011/june/utkast-juni-21-2011.html


p.s Översatte lite snabbt, så om ni ser något fel, så var det därför.. :)
engelska versionen finns på
@Jedwardgenius

 


Postat av: Lea

Alltså, dem är så sjuuuuukt söta, älskar att dem täcker upp för varandra, är bästa vänner och alltid finns där för varandra. De är så lojala, de är människor att lita på. Också folk man kan ha grymt kul med! :d<3

2011-06-28 @ 18:26:27
Postat av: sanna

jag älskar dem och har oxå en blogg om dem!!! Men i alla fall jätte fin blogg du har ;)

P.S. Maila mig gärna om jedward tips så kan jag skriva lite om din blogg på min !!! Ha det bra kex choklad

2011-06-29 @ 10:56:09
URL: http://jedwardlover.bloggo.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: