BLOGGAR PÅ HÖSTLOV !

Rubriken säger allt, sorry för att jag inte har bloggat,
får helt enkelt hitta en annan som skulle tänka sig att gästblogga en del ...

så någon där ute, som inte har någon blogg, som är intresserad ?

Hör av dig isf, [email protected] eller till FACEBOOKEN @jedwardrules.com



VI HÖREEEEES ! JEDHUUUGS

Postat av: Anonym

Ifall det funkar att jag bara lägger in bilder,och sånt :) Kanske inte ALLT som går att få tag på. Kram

2011-10-26 @ 17:00:01
Postat av: JedwardGrimess

Jag skulle kunna men jag har typ en egen Jedwardblogg. Men kanske i nödfall? :)

2011-10-27 @ 14:50:06
URL: http://jedwardgrimess.blogg.se/
Postat av: Sabina Monster High

Jag skulle kanske kunna göra det. Är bra på allt om Jedward. Jag vet allt om dem och + att jag har snygga bilder med dem på min dator och jag har jätte många.

2011-11-04 @ 12:26:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: